31 stycznia 2024r. (środa) o godz. 900
w Miejsko-Gminnym Centrum Kultury i Promocji w Nowym Brzesku
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 17a
Proponowany porządek obrad:
1/Otwarcie sesji i przyjęcie porządku obrad.
2/Przyjęcie protokołu z ostatniej sesji Rady Miejskiej, która odbyła się 29.12.2023.
3/Informacja Burmistrza Gminy i Miasta z działalności międzysesyjnej.
4/Informacja o bieżącej pracy komisji między sesjami.
5/Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o złożonych interpelacjach i zapytaniach.
6/Składanie interpelacji przez radnych.
7/Bieżące sprawy zgłaszane przez radnych.
8/Zapytania sołtysów.
9/Przyjęcie planów pracy stałych komisji Rady Miejskiej Nowego Brzeska na I kwartał 2024r
10/ Przyjęcie uchwał w sprawie:
- Przyjęcie statutów sołectwa Hebdów
- Przyjęcie statutów sołectwa Rudno Dolne
- wyrażenia zgody na wydzierżawienie na okres 3 lat części nieruchomości w Nowym Brzesku o powierzchni 0,8722 ha będącego własnością Gminy Nowe Brzesko zlokalizowanego na działce o numerze ewidencyjnym 1352 położonej w Nowym Brzesku na rzecz dotychczasowego Dzierżawcy
- wyrażenia zgody na wydzierżawienie na okres 5 lat części nieruchomości w Nowym Brzesku o powierzchni 3 m² będącego własnością Gminy Nowe Brzesko zlokalizowanego na działce o numerze ewidencyjnym 1108 położonej w Nowym Brzesku w celu posadowienia banneru reklamowego na rzecz dotychczasowego Dzierżawcy
- Ustalenia ekwiwalentu pieniężnego dla strażaków ratowników OSP.
- przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy i miasta Nowe Brzesko
- Opracowanie i przyjęcie Planu pracy Komisji Bezpieczeństwa, Porządku Publicznego i Gospodarki Przestrzennej na rok 2024- I kwartał.
- Opracowanie i przyjęcie Planu pracy Komisji Planu, Budżetu, Rolnictwa i Handlu na rok 2024- I kwartał
- Opracowanie i przyjęcie Planu pracy Komisji Rewizyjnej na rok 2024- I kwartał.
- Opracowanie i przyjęcie Planu pracy Komisji Oświaty, Kultury i Zdrowia na rok 2024- I kwartał.
11/Odpowiedzi w sprawie bieżących spraw i interpelacji zgłaszanych przez radnych.
12/Odpowiedzi na zapytania sołtysów.
13/Sprawy różne.
14/Zakończenie obrad.
Protokół z ostatniej sesji Rady Miejskiej udostępnia się do wglądu w biurze Urzędu Gminy i Miasta – pokój nr 2 w godzinach pracy Urzędu Gminy i Miasta.
Zgodnie z art. 25 ust.3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. – o samorządzie gminnym pracodawca obowiązany jest zwolnić radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy.