Na podstawie art. 20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. – o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2023r., poz. 40) zapraszam na sesję Rady Miejskiej Nowe Brzesko, która odbędzie się w dniu:
25 listopada 2025r. (wtorek) o godz. 9.00
w Miejsko-Gminnym Centrum Kultury i Promocji w Nowym Brzesku
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 17a
Proponowany porządek obrad:
- Otwarcie sesji i przyjęcie porządku obrad.
- Protokół z poprzedniej Sesji Rady Miejskiej – XVII
- Protokół z poprzedniej Sesji Rady Miejskiej – XVIII
- Informacja Burmistrza Gminy i Miasta z działalności międzysesyjnej.
- Informacja o bieżącej pracy komisji między sesjami.
- Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o złożonych interpelacjach i zapytaniach.
- Składanie interpelacji przez radnych.
- Bieżące sprawy zgłaszane przez radnych.
- Zapytania sołtysów.
- Sprawozdanie o stanie realizacji zadań oświatowych za rok szkolny 2024/2025
- Przyjęcie uchwał w sprawie:
- wyrażenia zgody na wydzierżawienie w trybie bezprzetargowym na okres 1 roku części budynku komunalnego o powierzchni 28,80 m ², położonego w miejscowości Nowe Brzesko przy ul. Partyzantów 4, na działce o nr ewidencyjnym 909/3 na rzecz dotychczasowego dzierżawcy.
- wyrażenia zgody na wydzierżawienie w trybie bezprzetargowym na okres 3 lat nieruchomość położonej w miejscowości Nowe Brzesko stanowiącej działkę o nr ewidencyjnym 712/2 o pow. 0,3680 ha na rzecz dotychczasowego dzierżawcy.
- wyrażenia zgody na wydzierżawienie w trybie bezprzetargowym na okres 5 lat części nieruchomości położonej w miejscowości Rudno Dolne stanowiącej działkę o nr ewidencyjnym 526/1 o pow. 0,0400 ha na rzecz dotychczasowego dzierżawcy.
- sprzedaży samodzielnego lokalu mieszkalnego o numerze 6, który ma być wydzielony z nieruchomości gruntowej zabudowanej budynkiem mieszkalnym wielorodzinnym o numerze porządkowym 142 położonym w miejscowości Hebdów.
- przyjęcia Rocznego Programu Współpracy Gminy Nowe Brzesko z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2026.
12. Odpowiedzi w sprawie bieżących spraw i interpelacji zgłaszanych przez radnych.
13. Odpowiedzi na zapytania sołtysów.
14. Sprawy różne.
13. Zakończenie obrad.