Gmina
Nowe Brzesko

Sesja Rady Miejskiej Nowe Brzesko

Na podstawie art. 20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. – o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2023r., poz. 40)  zapraszam na sesję Rady Miejskiej Nowe Brzesko, która odbędzie się w dniu:

25 listopada 2025r. (wtorek) o godz. 9.00

w Miejsko-Gminnym Centrum Kultury i Promocji w Nowym Brzesku

ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 17a

Proponowany porządek obrad:

  1. Otwarcie sesji i przyjęcie porządku obrad.
  2. Protokół z poprzedniej Sesji Rady Miejskiej – XVII
  3. Protokół z poprzedniej Sesji Rady Miejskiej – XVIII
  4. Informacja Burmistrza Gminy i Miasta z działalności międzysesyjnej.
  5. Informacja o bieżącej pracy komisji między sesjami.
  6. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o złożonych interpelacjach i zapytaniach.
  7. Składanie interpelacji przez radnych.
  8. Bieżące sprawy zgłaszane przez radnych.
  9. Zapytania sołtysów.
  10. Sprawozdanie o stanie realizacji zadań oświatowych za rok szkolny 2024/2025
  11. Przyjęcie uchwał w sprawie:

  1. wyrażenia zgody na wydzierżawienie w trybie bezprzetargowym na okres 1 roku  części budynku komunalnego o powierzchni 28,80 m ², położonego w miejscowości Nowe Brzesko przy ul. Partyzantów 4, na działce o nr ewidencyjnym 909/3 na rzecz dotychczasowego dzierżawcy.
  2. wyrażenia zgody na wydzierżawienie w trybie bezprzetargowym na okres 3 lat nieruchomość położonej w miejscowości Nowe Brzesko stanowiącej działkę o nr ewidencyjnym 712/2 o pow. 0,3680 ha na rzecz dotychczasowego dzierżawcy.
  3. wyrażenia zgody na wydzierżawienie w trybie bezprzetargowym na okres 5 lat części nieruchomości położonej w miejscowości Rudno Dolne stanowiącej działkę o nr ewidencyjnym 526/1 o pow. 0,0400 ha na rzecz dotychczasowego dzierżawcy.
  4. sprzedaży samodzielnego lokalu mieszkalnego o numerze 6, który ma być wydzielony z nieruchomości gruntowej zabudowanej budynkiem mieszkalnym wielorodzinnym o numerze porządkowym 142 położonym w miejscowości Hebdów.
  5. przyjęcia Rocznego Programu Współpracy Gminy Nowe Brzesko z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2026.

12. Odpowiedzi w sprawie bieżących spraw i interpelacji zgłaszanych przez radnych.

13. Odpowiedzi na zapytania sołtysów.

14. Sprawy różne.

13. Zakończenie obrad.

Skip to content