- Komisji Planu, Budżetu, Rolnictwa i Handlu
- Komisji Bezpieczeństwa, Porządku Publicznego i Gospodarki Przestrzennej
- Komisji Rewizyjnej
- Komisji Oświaty, Kultury i Zdrowia
które odbędzie się w dniu:
22 grudnia 2025r. (poniedziałek) o godz. 09:00
w Miejsko-Gminnym Centrum Kultury i Promocji w Nowym Brzesku
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 17a
- Otwarcie posiedzenia i zatwierdzenie porządku obrad.
- Przyjęcie projektów uchwał w sprawie:
- Projekt uchwały w sprawie: zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Nowe Brzesko na 2025 Nr VIII/48/24 Rady Miejskiej Nowe Brzesko z dnia 30 grudnia 2024r.
- Projekt uchwały w sprawie: zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Nowe Brzesko przyjętej Uchwałą nr VIII/49/2024 Rady Miejskiej Nowe Brzesko z dnia 30 grudnia 2024r.
- Projekt uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Nowe Brzesko na 2026 rok.
- Projekt uchwały w sprawie: w sprawie: przyjęcia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Nowe Brzesko na lata 2026-2036.
- Projekt uchwały w sprawie: udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Proszowickiemu na realizację zadań z zakresu pomocy społecznej realizowane przez Ośrodek Interwencji Kryzysowej z siedzibą w Proszowicach.
- Projekt uchwały w sprawie: udzielenia pomocy finansowej na realizację zadań w zakresie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych.
3. Przyjęcie sprawozdania- podsumowanie pracy Komisji Planu, Budżetu, Rolnictwa i Handlu
4. Przyjęcie sprawozdania- podsumowanie pracy Komisji Bezpieczeństwa, Porządku Publicznego i Gospodarki Przestrzennej
5. Przyjęcie sprawozdania- podsumowanie pracy Komisji Rewizyjnej
6. Przyjęcie sprawozdania- podsumowanie pracy Komisji Oświaty, Kultury i Zdrowia
7. Sprawozdanie – Gminny Program profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii na lata 2026-2029
8. Zapytania i wnioski.
9. Zakończenie obrad.
Zgodnie z art. 25 ust.3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. – o samorządzie gminnym pracodawca obowiązany jest zwolnić radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy.