ZAPROSZENIE
Na podstawie art. 20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. – o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2023r., poz. 40) zapraszam na sesję Rady Miejskiej Nowe Brzesko, która odbędzie się w dniu:
28 listopada 2024r. (czwartek) o godz. 900
w Miejsko-Gminnym Centrum Kultury i Promocji w Nowym Brzesku
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 17a
Proponowany porządek obrad:
1/Otwarcie sesji i przyjęcie porządku obrad.
2/Przyjęcie protokołu z ostatniej sesji Rady Miejskiej.
3/Informacja Burmistrza Gminy i Miasta z działalności międzysesyjnej.
4/Informacja o bieżącej pracy komisji między sesjami.
5/Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o złożonych interpelacjach i zapytaniach.
6/Składanie interpelacji przez radnych.
7/Bieżące sprawy zgłaszane przez radnych.
8/Zapytania sołtysów.
9/ Przyjęcie uchwał w sprawie:
- zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Nowe Brzesko na 2024 Nr LV/380/23 Rady Miejskiej Nowe Brzesko z dnia 29 grudnia 2023r2.
- zmiany w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Nowe Brzesko przyjętej Uchwałą nr LV/384/23 Rady Miejskiej Nowe Brzesko z dnia 29 grudnia 2023r3.
- przyjęcia rocznego programu współpracy gminy Nowe Brzesko z organizacjami pozarządowymi na rok 20254.
- wyrażenia zgody na wydzierżawienie na okres 29 lat i 11 miesięcy części nieruchomości położonej w miejscowości Nowe Brzesko stanowiącej działkę o nr ewidencyjnym: 1254 o pow. 2,5500 ha, stanowiącej własność Gminy Nowe Brzesko.5.
- wniosku o unieważnienie wyborów Przewodniczącego Miasta Nowe Brzesko, Członków Rady Miasta i Przewodniczącego Rady Miasta Nowe Brzesko, które odbyły się w dniu 29 września 2024.
10/ Informacja w sprawie stawek podatków i opłat na rok 2025
11/ Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych za rok szkolny 2023/2024
12/Odpowiedzi w sprawie bieżących spraw i interpelacji zgłaszanych przez radnych.
13/Odpowiedzi na zapytania sołtysów.
14/Sprawy różne.
15/Zakończenie obrad.
Protokół z ostatniej sesji Rady Miejskiej udostępnia się do wglądu w biurze Urzędu Gminy i Miasta – pokój nr 2 w godzinach pracy Urzędu Gminy i Miasta.
Zgodnie z art. 25 ust.3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. – o samorządzie gminnym pracodawca obowiązany jest zwolnić radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy.