- Komisji Planu, Budżetu, Rolnictwa i Handlu
- Komisji Bezpieczeństwa, Porządku Publicznego i Gospodarki Przestrzennej
- Komisji Rewizyjnej
- Komisji Oświaty, Kultury i Zdrowia
które odbędzie się w dniu:
20 listopada 2025r. (czwartek) o godz. 14:00
w Miejsko-Gminnym Centrum Kultury i Promocji w Nowym Brzesku
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 17a
- Otwarcie posiedzenia i zatwierdzenie porządku obrad.
- Sprawozdanie z dnia 21.10.2025 (wszystkie Komisje).
- Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych na rok szkolny 2024/2025
- Ocena działalności Gminnej Biblioteki Publicznej, w tym analiza wydatków na zakup księgozbioru oraz liczbę aktywnych czytelników.
- Analiza płatności i zaległości Wodociągów i Kanalizacji za rok 2025.
- Przygotowanie do sezonu zimowego
a .zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy
b. zasad zimowego utrzymania chodników.
4. Budynki użyteczności publicznej na terenie gminy:
a. stan techniczny.
- Przyjęcie projektów uchwał w sprawie:
- wyrażenia zgody na wydzierżawienie w trybie bezprzetargowym na okres 1 roku części budynku komunalnego o powierzchni 28,80 m ², położonego w miejscowości Nowe Brzesko przy ul. Partyzantów 4, na działce o nr ewidencyjnym 909/3 na rzecz dotychczasowego dzierżawcy.
- wyrażenia zgody na wydzierżawienie w trybie bezprzetargowym na okres 3 lat nieruchomość położonej w miejscowości Nowe Brzesko stanowiącej działkę o nr ewidencyjnym 712/2 o pow. 0,3680 ha na rzecz dotychczasowego dzierżawcy.
- wyrażenia zgody na wydzierżawienie w trybie bezprzetargowym na okres 5 lat części nieruchomości położonej w miejscowości Rudno Dolne stanowiącej działkę o nr ewidencyjnym 526/1 o pow. 0,0400 ha na rzecz dotychczasowego dzierżawcy.
- sprzedaży samodzielnego lokalu mieszkalnego o numerze 6, który ma być wydzielony z nieruchomości gruntowej zabudowanej budynkiem mieszkalnym wielorodzinnym o numerze porządkowym 142 położonym w miejscowości Hebdów.
- przyjęcia Rocznego Programu Współpracy Gminy Nowe Brzesko z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2026.
7. Zapytania i wnioski.
8. Zakończenie obrad.