Burmistrza Gminy i Miasta Nowe Brzesko
z dnia 10.07.2024 r.
w sprawie skrócenia czasu pracy pracowników wskazanych referatów Urzędu Gminy i Miasta Nowe Brzesko w przypadku wystąpienia w dniach 10,11,12 lipca 2023 r. temperatury 28 º C i wyżej
Na podstawie art. 33 ust 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tj. Dz.U. 2023, poz. 40) art. 207 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz. U. 2022 r, poz. 1510) oraz § 15 ust. 1 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (tj. Dz.U. 2003, Nr 169, poz. 1650 ze zm. ) zarządzam, co następuje:
§ 1
Z uwagi na prognozowane upały w przypadku jeśli w dniach – 10,11,12 lipca 2024 r. temperatura będzie wynosiła 28 ºC i wyżej, ze względu na temperatury przekraczające w pomieszczeniach biurowych 30º C wprowadzam dla pracowników poszczególnych referatów i samodzielnych stanowisk Urzędu Gminy i Miasta Nowe Brzesko następujące godziny pracy :
od godz. 7:30 do godz. 14:00:
– Referat Finansowy,
– Referat Komunalny,
– Referat Organizacyjny w zakresie spraw kadrowo-płacowych,
– Referat Ochrony Powietrza
od godz. 6:00 do godz. 12:30
– Referat Organizacyjny w zakresie spraw gospodarczych z wyłączeniem obsługi Dworca
od godz. 7:00 do godz. 13:30
– Referat Wodociągów i Kanalizacji
§ 2
Nie wymienione w § 1 referaty i samodzielne stanowiska takie jak:
– Referat Organizacyjny w zakresie – sekretariatu i dziennika podawczego,
– Referat Inwestycji i Remontów,
– Urząd Stanu Cywilnego,
– Sekretarz Gminy
świadczą pracę w godzinach 7:30 do 15:30.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. Burmistrza
Zastępca Burmistrza
Gminy i Miasta Nowe Brzesko Wojciech Adamczyk